Strony

czwartek, 8 września 2016

Black 2 School - ocena


Tu Asia. Dzisiaj piszę posta o nowym konkursie, zobaczymy jak się moderatorzy postarali!
Tytuł nosi ''Black 2 School'', czyli na polski ''Powrót do szkoły''. I wiem że tam jest ''Black'', a nie ''Back'', ale jak ja mam to przetłumaczyć? Teraz zobaczmy jak się prezentuje!


No, nie powiem że jest źle. Wszystkie MovieStars wykonują animacje związaną z tematem. Nie ma więcej co do opisu tego obrazka, oceniam 7,4/10 Przejdźmy do ubrań. Oraz chcę poinformować że w tym poście zostaną zaprezentowane tylko rzeczy dla dziewczyn, niestety nie miałam zbytnio czasu na rzeczy u chłopaków.

1 strona:

2 strona:


3 strona:

4 strona:

Nie ukrywam, że ładne. Nawiązane do tematu. I jeszcze 4 strony! No, przyłożyli się do tego konkursu. Najbardziej mnie zdziwiła bluzka z unikatami, czy to znak nadchodzących unikatów? Oceniam 8,6/10


Widzicie to?! Boże jak się jaram! Na bluzce jest Wąż na nogę, Serduszka, Motylek oraz Róża (której nigdy nie miałam) Tytuł to ''What's Coming..'' czyli na polski ''Co przychodzi..''. Teraz już na pewno będę na tym tygodniu! Pewnie tego nie pisałam, ale nie było mnie na wiosennym konkursie z unikatami, więc dlatego tak się ciesze! Teraz stworzę 2 propozycję na komplety z tego konkursu.

Dla użytkowników z członkostwem VIP:


Komplet koloru czarnego, białego oraz liliowego. Nie jest zbyt piękny. Właśnie zakochałam się w tej bluzce oraz włosach. Uwielbiam je od dzisiaj! Wybrałam również okulary, starałam się, aby były ''przezroczyste'' szkła. Następnie spodnie w liliowe ''łaty'' oraz czarne buty. Komplet oceniam 5,8/10
Koszt: 2575 SC

Komplet dla użytkowników bez członkostwa VIP:


Ten komplet wyszedł mi o wiele ładniej! Włosy koloru ciemnego blondu, a na twarzy widać takie... Hmm... Kolczyki? Później mamy fioletową bluzkę, czarną spódnicę, rozszarpane rajstopy oraz buty z tamtego kompletu. Ocena: 8,2/10
Koszt: 3200 SC
Czas na przejrzenie animacji z nowego konkursu!


Animacja ''Note For You'' za 450 SC w kategorii Zabawa & Czad. Nie jest droga, plus. W tej animacji chodzi o to że nasza MovieStar pisze, składa, a później rzuca liścik komuś ''z klasy''. Przyda się do filmów, to jest jasne. Oceniam na 6,5/10


Teraz animacja za diamenty. Kosztuje 5 diamentów, a jej nazwa nosi ''Selfie Pose'' w kategorii pozy. W animacji tej chodzi o to że MovieStar robi sobie selfie na krześle, a póżniej sprawdza ''jak jej to wyszło''. Oceniam 5,3/10


Animacja o nazwie ''I am Boooored'' za 600 SC w kategorii ''Podstawowe''. Nie uważacie że od dłuższego czasu moderatorzy nie dodawali animacji do kategorii ''Podstawowe''? A tu proszę! Animacja pokazuje nam MovieStar, która przegania muchę ''w klasie''. Widać po nazwie że ma być przez to pokazywana nuda na lekcjach. Oceniam 6,2/10


Tą animacje kupuje dużo osób! A dlaczego? Ponieważ kosztuje 350 SC, a nie jest taka zła. Jest ona w kategorii ''Podstawowe'' o nazwie ''Lesson One''. W animacji chodzi o to że MovieStar piszę na tablicy ''Back to School'' na pierwszej lekcji. Oceniam 8,9/10


Animacja ''Selfie in the Class'' za 575 SC w kategorii ''Pozy''. MovieStar jak wcześniej robi sobie selfie tylko że w ławce. Uważam że też mogłaby być do filmów. Ocena: 4,8/10


Ostatnia animacja o nazwie ''Deligent Student'' za 275 SC w kategorii ''Podstawowe''. O dziwo, jest ona tańsza od animacji ''Lesson One'', a i tak kupowana rzadziej przez użytkowników. Chociaż... Nie jest ona na tyle fajna, aby ją nałogowo kupować. Oceniam 5,7/10

Teraz przechodzimy do tła, myślę że będzie jedno...


Miałam racje, jest tylko to tło, ale za to bardzo przydatne do filmów! Nawet w przyszłości kupię, a dlaczego nie? Oczywiście widać że nowe tło przedstawia korytarz szkolny. Oceniam 9,4/10

Teraz rzeczy do pokoju.


Niestety tylko jedna strona, ale postaram się długo opisywać. Więc za 5 diamentów widzimy bardzo ciekawą emotkę, która rusza swoją ''grzywką''. To podobne do takiej buźki na skype. Następnie jest poszarpany, pluszowy miś za 375 SC, to coś za 150 SC (nie wiem co to jest), tablica szkolna przydatna do filmów za 200 SC, coś słodkiego za 300 SC, stołek (?) za 175 SC, a na nim lampa książka oraz kubek z ołówkami/długopisami, mini piórnik z MSP, bardzo fajny pomysł! Znów przyda się do filmów. Później jest taki dzwonek szkolny, który niby ''dzwoni'', stos książek oraz ostatnia rzecz czyli ławka szkolna z położoną książką. Wszystkie obiekty do pokoju oceniam 6,8/10!

Jak wygląda Chat z tego konkursu?


Bardzo fajnie to wygląda! Tak jakby wszyscy chodzą po szkolnym korytarzu. Moja wynikająca z tego ocena to 9,2/10

To już końcówka posta, nie ma więcej do opisania. Jeśli będzie, to na pewno wstawię post z tygodniem unikatów. Dla mnie to będą szalone zakupy, wydam pewnie wszystko z moich pieniędzy, ale cóż zrobić? 
Zachęcam też do pomagania mi w level'u! Patrze ile zostało do następnego!


Zostało jeszcze 40 tyś. Fame. Bardzo się ciesze. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. (:

Ja się już z wami żegnam, cześć!

Znów dla Nicoli.♥
/Asia

1 komentarz: