Strony

sobota, 10 września 2016

Księżniczkowy Cosplay #2

Tutaj Asia, jak zwykle. Dziś druga część serii ''Księżniczkowy Cosplay''. Zapraszam!
Myślałam długo jaką księżniczkę wybrać, aż nagle znalazłam! Oto ona:
Królewna Śnieżka, tak. Lepszego zdjęcia nie znalazłam, ale ważne że zdjęcie. Teraz idę na MSP przebierać się w Śnieżkę, życzcie mi powodzenia!
Skończyłam. Efekt końcowy:

Nie jest źle, brakuje jasnego odcienia skóry, ale nie o tym mowa. Koszt kompletu to 2025 SC. Oceniam 8/10 Teraz opiszę poszczególne ubrania oraz dodatki.


Więc tak... Jako buty wybrałam takie z dużą ilością kokard, ale najbardziej mi zależało na butach, nie o podkolanówki z kokardami. Buty są koloru żółtego oraz takiego jaśniejszego pomarańczowego. Kosztują one 375 SC oraz są VIP, nie drogo. Następnie wybrałam czerwoną opaskę z kokardą za 250 SC. Bardzo mi się podoba, ponieważ jest taka sama jak na zdjęciu. Później za 500 SC żółta spódnica, która też pasuje do tego stroju.


Teraz wszystko VIP. Jako górną część sukienki wybrałam takie bardzo ładne oraz najbardziej podobne do sukienki za 400 SC w kolorze niebieskim, czerwonym i białym. Włosy koloru czarnego za 500 SC. Chyba najbardziej podobne, jakie dotąd znalazłam.
Gdzie znalazłam poszczególne rzeczy oraz jakie są ich kolory?

Włosy:

Kolor:

Opaska z kokardą:

Kolor:

Spódnica:

Kolor:

Górna część spódnicy:

Kolory:

Niebieski:

Czerwony:

Biały:

Buty:

Kolory:

Żółty:

Jasny pomarańcz:

Wasz kolor skóry (w moim przypadku ten kolor):

I to tyle, teraz czas na kategorie animacje.


Kupiłam już to, kosztuje tylko 450 SC w kategorii ''Pozy'' pod nazwą ''Take A Picture''. Bardzo mi się podoba!


Teraz animacja dla użytkowników z członkostwem VIP. Kosztuje znów 450 SC w kategorii ''Zwierzęta & Pupile'' z nazwą ''Love My Deer''. Myślę że pasuje do Śnieżki, przecież ona kochała zwierzęta.

I oczekiwany przeze mnie koniec. Ciekawe czy ktoś się ubierze w Śnieżkę oprócz mnie... Ja już mam to w liście życzeń. Jak skończymy całą serie zrobię ArtBook ze wszystkimi księżniczkami które zrobiłam. Nie mam więcej informacji, aby umieścić je w tym poście. Muszę się już pożegnać.
Goodbye!

/Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz