Strony

sobota, 5 listopada 2016

Impersonate Yourself Challenge! + info


Taak... Dłuuugo mnie tu nie było! Myślałam, że szkoła nie da mi zabronić możliwości blogowania, a jednak. Właśnie dziś mi się nudziło i postanowiłam wejść na bloga. Wybrałam pewny challenge, tytuł mówi za siebie. O co w nim chodzi?

Upodabniasz się do siebie na MSP. Ubierasz ubrania, które właśnie nosisz oraz można też upodobnić swoją twarz. Zacznijmy!

~
Ubranie
~


Finish! Więc tak... Kolor włosów brązowy, zazwyczaj w takim ułożeniu. Bluza u mnie to zwyczaj, szczególnie w ,,ponurych'' kolorach. Getry wygodne, do chodzenia po domu są świetne. Kapcie pieski mam akurat na sobie, lecz wyglądają troszkę inaczej, ale ważne, że kapcio-pieski. Podobieństwo? Nawet jest.
~
Twarz
~


Nie podoba mi się, ale to dobrze. Jeszcze bardziej odzwierciedla mnie. Mam szare oczy, chodzę bez makijażu. Makijaż może u mnie wystąpić, gdy będę miała lat 16. Nos taki zwyczajny, niestety bez piegów i takich różności. Usta mam dosyć ciemne, ale nie było odpowiedniego koloru, więc wybrałam taki różowy. 
~
Nominacja
~
Nominuję:
- Lady Lexy z bloga kreatywne-msp.blogspot.com

Blog ten zasługuje na nominację! Polecam czytać. :)

Żegnam!

(Mój pierwszy rysunek w Paint Tool SAI... Bez komentarza)

/Asia

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! <3 Oczywiście przyjmuję c;
    Świetny blog, cudowny design i notki. Koniecznie dodaj obserwatorów, bo tak to zapominam o wchodzeniu xd
    xx

    OdpowiedzUsuń