Strony

sobota, 3 września 2016

Hackerzy na MSP


Tutaj Asia! Jak widzicie przywitałam się z wami po filipińsku. I nie myślcie sobie że to przekleństwo...

Dzisiaj napiszę dla was o waszych kochanych ''Hackerach'' na MSP. Osobiście w to nie wierze, ale piszę notkę, ponieważ inni lubią o tym czytać. Zabierajmy się do roboty!





Anonymous
 Najpopularniejszy z hackerów. Nie wiem czy to kobieta czy mężczyzna, ale najprawdopodobniej jest to grupa 40 letnich mężczyzn z Ameryki, którzy hackują konta dla zabawy na MSP. 

Wygląd:
Obrazek pochodzi z internetu!

Ja bym się tak nie ubrała. Gdzie tu jest styl?! Wstydzę się za ciebie Anonimus. (tak, wiem że źle piszę, ale lubię go tak nazywać) Ale przejdźmy do rzeczy!
Jak widać ma ciemno purpurowe włosy, oraz czapkę mniej więcej w tym samym kolorku. Następnie ma jasno fioletowy *ekhem* stanik. Później czarne spodnie jak dres i ciemno purpurowe skarpetki.
Widać że w przyszłości będzie z niego chuligan za kratami.

Jak hackuje Anonimus?

Prosto, łatwo i szybko! A tak szczerze? Tworzy temat na forum o nazwie ''Little Test'', a co potem? Jeśli w niego wejdziesz lub coś napiszesz zostajesz durniem zhackowany. Oczywiście wyloguje cie z konta, następnie pokaże ci się Anonimus na stronie głównej MSP. Wygląda to tak:

Obrazek pochodzi z internetu!
Strasznie, aż zemdlałam...
Jeśli wpiszesz w miejsce login a najgorzej hasło, na 100% zostajesz durniem zhackowany.
Jeśli wejdzie Tobie na konto, zmienia status na:

Hacked by Anonymous.
I can do almost everything ;D
Nobody's safe!

Tłumacz Google:

Zhackowany przez Anonymous.
Potrafię prawie wszystko ;D
Nikt nie jest bezpieczny!

Naprawdę? Ja bym bardziej napisała tak:

Hacked by Simsiorka.
I feel sorry for because of you came to my test!
You're an idiot.

Tłumacz:

Zhackowany przez Simsiorka.
Żal mi Cię, ponieważ wszedłeś w mój test!
Jesteś durniem.

Lepiej. :)

Samotniaa
 Samotnia... Hmmm... Skąd ona może być...? No jasne że z polski. Ale głupia pisze po angielsku.
Ktoś ponoć stworzył historię że zostawił ją mąż, a miała córkę, która grała w MSP. Niestety zabrał ją do siebie, a ona została sama.
Mniej więcej tak ta historia miała wyglądać.

Wygląd (oraz profil):

Obrazek pochodzi z internetu!

Jak widać, jej wyraz twarzy jest smutny. Jest ubrana na czarno, najwyraźniej tak sobie wyobrażała smutek oraz skrzywdzenie. Jej status nawet ma tłumaczenie, jeśli chcecie sobie dokładnie to zobaczyć kliknijcie na obrazek.

Jak hackuje Samotniaa?

Chodzi po chatach, aby kogoś mogła zhackować. Jeśli napiszesz jej nick na chacie może cię wylogować z konta... A jeśli nie to się ciesz, bo nie ma na to ochoty. 
Ponoć można z nią normalnie porozmawiać. Wystarczy być miłym dla niej, pocieszyć ją.
Chciałabym z nią popisać, ale niestety nie mogę jej znaleźć.

The Dolly
 Popularna tak jak Anonimuuuuussss. Ponoć mniej groźna, więc nie trzęś portkami na jej widok.
Jest to prawdopodobnie dziewczynka z Kanady. Od zawsze chciała hackować a jej marzeniem jest zhackować ALAKINGE 

Wygląd (oraz profil):
*Obrazek pochodzi z internetu!


Podoba mi się jej styl. Jest taki straszny, a zarazem słodki. Chyba zacznę się tak ubierać!
 Jak widać jej włosy są związane w dwa kucyki o kolorze brązowym. Ma poszytą twarz bo jej chłopak nie chciał zostać wspólnikiem więc się pocięła po twarzy oraz różową bufiastą sukienkę. Zazwyczaj nie ma butów, ale jak widać było jej zimno więc je założyła. 

Jak hackuje The Dolly?

Normalnie z Tobą rozmawia, jakby nigdy nic. Po pewnym czasie zaczyna Ci śpiewać kołysankę do snu. ''La, la, la... We come after you'' *Nie jestem pewna bo wziełam z tłumacza ale ciii! W tłumaczeniu wychodzi to tak: ''La, la, la... Przyszliśmy po ciebie.'' Grozi nam glinami... Kto to pisze?
Później gdy ci wejdzie na konto pisze w statusie:

The toys have came out to play...

Tłumacz: (mój)

Zabawki przyszły się pobawić...

Brzmi fajnie. Też chcę, aby zabawki przyszły się ze mną pobawić!

Grim Reaper
 Po polsku ''Ponury Żniwiarz'', kojarzy mi się z Mrocznym Kosiarzem z Simsów, ale ok.
Farmer zaczął na forum. Jedziemy dalej!

Wygląd:
Wygląd jest nieokiełznany. Zazwyczaj farmer lubi kolor czarny, więc ubiera się na czarno. Niestety nie wstawię wam jego profilu bo nie znajduję oryginalnego. 

Jak hackuje Grim Reaper?

Oczywiście jeśli idioto wejdziesz lub napiszesz w jego post na forum on Cię hackuje. Po wylogowaniu będziemy widzieć Farmera lub MovieStar wykonującą animacje ''Blood on the 
floor''.

*Obrazek pochodzi z internetu!

Gdy wejdziesz na konto w Twoim statusie będzie napisane:

Haunted by past, haunted by future, hacked by Grim Reaper.

Tłumacz Google:

Nawiedzany przez przeszłość, nawiedzany przez przyszłość, zchakowany przez Grim Reaper.

Najdziwniejsze jest to że Tłumacz Google zamiast przetłumaczyć ''zchakowany'' przetłumaczył ''posiekany''. Nawiedzony Tłumacz Google!

P!zza
 Przerażająca nazwa moim zdaniem... Pizza kojarzy mi się z FNAF, a ja dostaję przy tym zawału. Był na polskim MSP, jednak się idiota usunął. Teraz jest na angielskim niestety pod nazwą P!zza is back
jeszcze bardziej przerażająca...

Profil:

*Obrazek pochodzi z internetu!

Nie przypomina pizzy. Pewnie nawet dureń nie wie jak wygląda pizza... A ten status... Zero kreatywności od Pizzy. Jestem na nie.
Pomysł na jego status:

Oh, pizza. Piece for me...

Tłumacz:

O, pizza. Kawałek dla mnie...

Krótki oraz nawet przerażający status. Jeszcze może dodać diabełka na końcu? 
To tyle na jego temat, ponoć mało o nim informacji. Po co ja się będę dla niego męczyć?

Pigeon
 On Cie zje.

The Clown
 Jego historia według mnie:
Gdy został Clownem w cyrku, jakieś dziecko powiedziało mu hasło oraz nazwę na MSP. Wszedł i poczuł sssssmak hackowania! Wtedy został hackerem...

Oczywiście nie wierzcie mi w tą historię. Niestety nie wiem jak wygląda.

Wygląd (oraz profil):
*Obrazek pochodzi z internetu!


Rzeczywiście Clown, tylko w wersji strasznej. nawet fajnie wygląda, muszę to przyznać. Trochę ściągnięty status od The Dolly... Widać że w szkole ściągał na testach! (albo nadal to robi) 
Aż tak to go się nie boje. Nie będę sikała w gacie bo mnie zaprosił.

O jego hackowaniu też nie wiem. Może kiedyś gdy się dowiem to uzupełnię notkę.

Blue Nose
Dlaczego go wzięłam akurat teraz? Ponieważ jest najlepszym przyjacielem The Clown.

Wygląd (oraz profil):
*Obrazek pochodzi z internetu!

Jest to niebieski dinozaur, słodkie.
Czy ja wiem jak hackuje? Niestety nie.

Miss Filly
Muszę przyznać że trochę boję się tej hackerki... W sposobie hackowania będzie dlaczego. Nazywam ją ''Pani Bzyk'', nie pytajcie dlaczego.

Wygląd:
*Obrazek pochodzi z internetu!

Jak widać niebieskie włosy w koku. Żółte oczy, co bardzo widać. Nie ma bluzki, najwidoczniej lubi odkryty brzuch oraz czarne dresiarskie spodnie. Oczywiście, aby nie było jej zimno założyła niebieskie skarpetki. Wszystko ściągnięte od Anonimus! Ponowne zero kreatywności, tak jak od Pizzy.

Jak hackuje Miss Filly?

I teraz taka informacja, nie pisz do niej! Wtedy to idioto masz w banku że cie zhackuje! Nie zaprasza ponoć do znajomych, nic nawet nas nie informuje o swoim ataku. Puszcza nam kawałek muzyczki ''Whistle''. Posłuchajcie:


Wcale nie takie straszne, prawda? Następnie wylogowuje cie z konta i teraz się zaczyna. Ponieważ ona nie chce Twojego konta, ona chce Twój komputer. (ale to zdanie dziwnie zabrzmiało) Zazwyczaj pisze nam w statusie:

...roses are red, violets are blue..
WATCH OUT I'LL GET YOU!
-hacked by miss filly-

Tłumacz Google:

...róże są czerwone, fiołki są niebieskie..
UWAŻAJ *Tutaj nie wiem*!
-zhackowany przez miss filly-

Nawet ciekawy status, nie jest jakiś naćkany diabełkami. Niestety gdy Pani Bzyk zaatakuje Tobie komputer możesz się z nim pożegnać.
Na YouTube możecie wpisać ''Miss Filly Hack'' to można zobaczyć ile osób zostało jej ofiarami.

Unknown Female
Hackerka, przerażająca. Atakuje tak samo jak Pani Bzyk, czyli ''atak'' na nasz komputer. O jej sposobie hackowania już za chwile. Uznajmy że będziemy ją nazywać ''Ula'', okej?

Wygląd (oraz profil):
*Obrazek pochodzi z internetu!

Nie wygląda przerażająco. Ma wybrany komplet z ubrań na starcie, tylko zmieniła kolor skóry, oczu i ust. Jej status... Hmm... Przetłumaczmy go sobie.

YOU DIE, WHEN NO ONE WATCHING (d)

Tłumacz Google:

UMRZESZ KIEDY NIKT NIE ZOBACZY (d)

Oceniam na status ciekawy, można kogoś przestraszyć.

Jak hackuje Unknown Female?

Najprawdopodobniej pisze do ciebie, ale nie jestem pewna. Następnie włamuje Ci się na komputer, teraz na 100% się z nim pożegnasz! Ponoć komputer Ci się wyłącza, a po włączeniu ukazuje się inna tapeta w Twoim komputerze... MovieStar na plamach krwi. Oto ona:

Nie chciałabym mieć takiej tapety, chociaż jakbym musiała to bym ją wstawiła. Nie jest brzydka, chociaż Ula nie ma umiejętności graficznych.

Teraz temat z innej beczki...
Moim zdaniem o hackerach?
 Czy ja w to wierzę? Nie. Nigdy mnie nikt nie zhackował. Oczywiście gdy jakiś hacker mnie zhackuje to o tym powiadomię, i uwierzę że hackerzy istnieją. ;)
*Pozdrawiam SwinkaMafMAF na jej życzenie.

To tyle, żegnam!


/Asia

4 komentarze:

  1. Swietneee xDD czekam na posty nicoli bo jestem ciekawa czy tez tak genialnie pisze jak ty! powodzenia w blogowaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tyle hakerów że nie da sie ich wypisac. Znam tez Miss/madame Outrage oraz TheLadyDoctor, ktora ma pomocnika tylko nie pamietam nicku

    OdpowiedzUsuń
  3. Hakerzy mogą pracować(ee no ok jak to zabrzmialo XDDD) bo podczas starej aktualizacji to zabezpieczyli msp przed wirusami wprowadzanymi przez sranonimousy, i inne gówna. Charles został zablokowany podobno, a można korzystać z niego. Hmm.. W sumie to grim reaper(chciałam napisać sramer, ale juz bez przesady xD) anonymous, pizza, blue nose, the clown i dolly, nie funkcjonują :) w sumie to może być unkown female(dzika kobieta? Nook? XD), miss filly. Reszta raczej ma blokadę. Tak w ogóle to post w moim typie. Ps. To tylko moja opinia, i moje przypuszczenia. Troszkę mam doświadczenia, bo się tym bardzo interesuje ;) post wykonany chyba najlepiej z tych których czytałam o hakerach.

    OdpowiedzUsuń
  4. historia hakera P!zza jest taka że uwielbiała pizze gdy mama jej nie kupiła pizzy ona sie wkurzyła i zaczeła hakować

    OdpowiedzUsuń