Strony

sobota, 17 września 2016

Moje konto nie jest tylko moje!


Asia, tak tu Asia i mam złą informacje...
O godzinie 18 moje konto zostaje okradzione. Była przy tym Nicola, która próbowała ratować konto. Najdziwniejsze jest to, że osoba, która wchodziła na moje konto jest z Polski. Odpowiedziała mi na status:

(Ja)
HCKUJ DALEJ! 

Później po zalogowaniu:

(Ono)
no nwm :<

Nie wiem kto to, choć nie sikam w gacie bo stracę konto. Mogę stworzyć jeszcze jedno, to tylko gra. Jeszcze nie wiem czy pojawi się dzisiaj nowy post, ponieważ muszę się otrząsnąć z tego wszystkiego. Znalazłam o tym ktosiu następny fakt, że ma słaby angielski. Oczywiście ono zmieniło hasło tylko raz, a tak to chyba nie zdążył. Osoba może wchodzić na konto, ciągle zgadywała hasła. Najpewniej ma jakiś program. Oto kilka screen'ów, które zrobiła Nicola podczas tej ''operacji'':


Tak wyglądała moja twarz.


Kupiło mi najdroższe ubrania oraz najbrzydsze.


Kupiło mi animacje za 1000 SC.

Jakby co, Nicola wchodziła na moje konto i dlatego zrobiła kilka screen'ów. Musiałam iść na spacer, a ona się opiekowała kontem. Mam kilka podejrzeń kto to, ale nie zdradzę. Łącznie mi wydało ok.7000 SC, duża kwota. Jeszcze sprawdzę czy kupiło to jakieś tła, muzykę czy też może jeszcze inne animacje.


Kupiło jeszcze tą animacje. Nie jest droga, ale brzydka.

Przeglądam i przeglądam i nic. To wszystko. Miałam Booster'a na którym wbiłam 24 lvl. Bardzo dziękuję! No tak, jeszcze jedna informacja... Usunęło mnie 30+ znajomych. Można zapraszać jeszcze raz.
Żegnam!

*bez loga*

/Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz