Strony

sobota, 17 września 2016

Style na MovieStarPlanet + 31 Page Challenge!


Tu Asia. Przychodzę do was z nowym postem, czyli ''Style na MovieStarPlanet''. Przedstawię tu style, które są na MSP oraz ich przykładowe look'i. Do roboty!

Styl ''Kawaii''

MS: %kokarda%123

Ten styl jest bardzo ładny. Zazwyczaj MS używają tej ''maski'' na buzię. Oczywiście, kolory mają być zimne, letnie oraz pastelowe. Wszystko ma być słodkie i urocze. Szkoda, że rzadko widzę komplety tego typu na MSP. Można zacząć się tak ubierać!

Styl ''Emo''
MS: NekoLevi

Styl charakteryzuje się kolorami czarnym i białym oraz białą skórą. Często to widzę u znajomych, ale jednak mi się osobiście nie podoba. Wygląda to ponuro (to ma na tym polegać) i smutno. Ja nie lubię takich nastrojów. Jeśli chcecie ubierać się w ten styl proponuję wysokie czarne buty. Nie wiem dlaczego, ale dodaje to jakiegoś tam ''uroku'' w tym komplecie.

Styl ''Scary''
MS: emo kotka mrrrrrrr

Niestety nie umiałam tego inaczej nazwać. Charakteryzuje się kolorem bordowym, czarnym i białym. Często jest wtedy dodawany ten krwawy uśmiech. Zazwyczaj też nie widać twarzy. Styl mi się podoba, jednak nie należy do moich ulubionych. Tylko uważajcie, aby nikt was nie zgłosił ponieważ wyglądacie jak hacker... Niektóre osoby mogą was zaskoczyć.

Styl ''Gwiazdy''
MS: EmoNisia110

Sama się w to kiedyś ubierałam, teraz mi przeszło. Wysokie buty oraz wysokie upięcie włosów to podstawa. Duże kolczyki i okulary na głowę też są przydatne. Moim zdaniem ciemne kolory tutaj królują, np. Czarny. Jeśli masz taką możliwość to dokup do tego stylu usta z kolczykiem, one dodają ''klasy''!

Styl Podstawowy


MS: milsonn !

MS: kolpoxa

Każdy zna ten styl! Jest on na początku gry, jak i dla chłopców i dla dziewczyn. Wyglądają brzydko, to wiadomo. Nie ma co tu więcej pisać.

Styl WŁASNY

MS: Simsiorka (Ja)

Ten styl polecam wszystkim. Najlepiej się ubierać według własnego gustu, a nie po to, aby być ''fajnym''. Duże tutaj nie trzeba opisywać... Po prostu ubieraj się jak ty chcesz, to ty ubierasz własną MS!

Teraz przejdźmy do ''31 Page Challenge''.

O co tu chodzi? Wybierasz numerek, w moim przypadku to 31, ponieważ urodziłam się 31 marca. (nie musicie wybierać dnia urodzenia, do woli) Idziemy do sklepu i w kategoria np. buty na stronie 31, wybieramy buty jakie nam się podobają. (?) Jedziemy z tym koksem!

Kategoria ''Włosy'':


Kategoria ''Topy oraz bluzki'':


Kategoria ''Spódnice, sukienki albo spodnie'':

*Już się boję jak to będzie wyglądać*
Kategoria ''Obuwie'':


Kategoria ''Akcesoria'':


Efekt końcowy:


O, Jezus! Moje oczy dostały raka. Nie wygląda to najlepiej... Jak to będzie wyglądać po ''przekolorowaniu''? (ale słowo)

1:

2:


3:

Nie jest najgorzej. Najbardziej mi się podoba 3, ale 2 i 1 też są nawet ładne. Niestety żadne z nich nie kupię. Wszystkie zasługują na ocenę 7,5/10

To już na tyle. Post znów krótki... Muszę się postarać pisać dłuższe! Dziś już z nowym logiem.
Goodbye!



/Asia

2 komentarze:

  1. Sorki ale mój look nie jest "Emo" nie obrażaj go XDDDD To jest styl Goth i miło by było jakbyś to poprawiła c: pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń