Strony

niedziela, 18 września 2016

Momio - co to jest?


Pisze Asia. Od niedawna bardzo mnie kusiło sprawdzić grę ''Momio''. Grałam w nią, ale na telefonie, ale jak chciałam zagrać o 2 to nie mogłam wejść, ponieważ gra jest dostępna (chyba) do 22 od 5 nad ranem. Trochę słabo, nie ukrywam. Dobra, przejdźmy do głównej części posta. Link do Momio: KLIK!
Zdziwiło mnie że na końcu jest końcówka ''me'', ale w to nie wnikajmy. Jak się ujawnia strona główna?

Wszystko ładnie. W tle gra jakaś muzyczka, ale wyłączyłam bo mnie wkurzała. Oczywiście, klikamy rejestracja... Dam dam daaam! (Ehe?)


Pierwsze co, mamy do wybrania ''momio''. Ja wybieram dziewczynę, raczej rzecz jasna.


Wszystko ładnie, ale ta mina, którą zrobiła ta momia (?) jest śmieszne. Dobra, idę tworzyć moją momio i wrócę z efektem końcowym.


Nie jest źle, ładnie wygląda. Teraz klikamy strzałeczkę i zobaczymy co się stanie...


Mamy wybrać swoją nazwę oraz hasło. Ja wybiorę Asianan jeśli nie będzie nazwa zajęta.


No, naprawdę? Gdy wpisujemy hasło wszystko widać. Spokojnie, to nie jest moje hasło. Ważne też że nazwa nie jest zajęta. Klikam GOTOWE i zobaczymy co dalej!

Po tym kliknięciu, wyświetliło mi się coś takiego:


No, okej.Wpisałam swój mail i kliknęłam wyślij, co po tym się stanie?
No, świetnie. Trzeba wejść na mail, aby potwierdzić rejestrację. Oto zdjęcie potwierdzające:


Ehh... Ale o co chodzi z tym ''KLIK!"? Pewnie o to, aby wysłać ponownie maila.
Jak ten mail wygląda?


Pojawiło mi się, że to spam i znalazłam to w spamie. Dziwne, ale poza tym kliknęłam w ten link. Wyświetliło mi się to:


Pisze po Polsku ''Wybierz język'', a nadal mi się pytają czy jestem z Niemców...


Myślę że gdy kliknę ''Zaloguj się'' i uda mi się zalogować na konto, a nie znów robić rejestracje.


Jakaś Emily nas zaprasza do gry. Dobra, co się później dzieje?

Uczą nas o grze, jest okej. Nie będę wstawiać screenów, bo by było tego za dużo. Gdy skończę ''samouczka'' zobaczycie ''efekt końcowy''.

Jakie ładne komplety można tam tworzyć, sami zobaczcie!


Kupiłabym, ale włosy są za jakieś niebieskie kryształki. Kiedyś takich nie było, pewnie dodali.
W tej chwili akurat zacięło mi się Momio, ale się ciesze. Serwer może być przeciążony, jest taka możliwość.

Dobra, już. Teraz mam wpisać kilka informacji o sobie. Wpiszę i wam prześlę.


Hehe, nie miałam pomysłu. Wszystko jest prawdziwe.


Ktoś się tu podrabia pod Pixi Star!
Jakaś dziewczyna pisze do mnie czy mam MSP, nie odpowiem bo nie chcę.

Dobra, to tyle. Oceniam Momio 6,9/10 Można zapraszać, nazwa: Asianan.
Żegnam!


/Asia

5 komentarzy: