Strony

czwartek, 15 września 2016

Danger Squad - ocena


Jak zawsze tu Asia. Nadszedł dziś do nas nowy temat nawiązany z filmem ''Suicide Squad'', jednak moderatorzy dali nazwę ''Danger Squad'', aby nie było że coś ściągają. Więc, zacznijmy posta!

Jak się to wszystko prezentuje?


Bardzo ładnie oraz ciekawie. Ładnie też jest przedstawiony tytuł, taki podobny do tego konkursu. Teraz przechodzimy do kategorii ubrań. Ile ich jest oraz jak się prezentują?

1 strona:

2 strona:

3 strona:

4 strona:

Podobają mi się te ubrania, nawiązane bardzo do filmu. Najbardziej podobają mi się strony 1 i 2, ponieważ są tam części stroju Harley Quinn. Strony 3 i 4 są też ładne, ale na czwartej stronie jest kilka starych ubrań. Teraz przedstawię wam 2 looki dla użytkowników bez VIP, oraz dla VIP. Oczywiście chce wspomnieć że nie będę przedstawiała Harley Quinn, ponieważ jest do wyboru. 

Komplet dla użytkowników bez członkostwa VIP:


Długo myślałam nad kolorami, było to dosyć trudne. Najpierw była ciemna zieleń, później różowy, a ustało na bordowym. Jedynie kokarda nie jest z tego konkursu, ale nie było nic na głowę. Włosy są blond, ze strony czwartej. Bluzka z kurtką są trochę świecące, a mogło być mniej tych ''świecideł''. Jak widać są koloru czarnego oraz bordowego. Jako spodnie wybrałam takie poszarpana w koloru czarnego. Teraz sobie przypomniałam, że buty też nie są z tego konkursu, ale ładnie to wygląda. Ich kolor to czarny oraz bordowy, przecież widać. Cały koszt kompletu to 2750 SC. Oceniam komplet 4,6/10

Komplet dla użytkowników z członkostwem VIP:


Jest tu mało rzeczy VIP, jednak jest lepiej. Włosy są koloru czarnego uczesane na bok. MovieStar ma 4 czarne kolczyki w uchu, dodaje to trochę zadziorności. Jako górną część wybrałam taką czarną bluzkę? Nie wiem jak się to dokładnie nazywa. Wybrałam spódnicę, ale nie wiem dlaczego. Jakoś mi spasowała i ją wzięłam. Jest koloru czarnego oraz białego. Następnie do kompletu wzięłam czarne rajstopy oraz tatuaże na nogę. Ładnie wyglądają. Później wysokie buty w kolorach czarnych i białych. Cały koszt kompletu to 3375 SC. Komplet oceniam 7,3/10

Teraz nadchodzi kategoria Animacje...


Animacja, którą już kupiłam. Kosztuje ona 650 SC pod nazwą ''That is What We Do'' w kategorii ''Pozy''. W animacji chodzi o to, że MS rusza takim kijem baseball'owym. Jest to znak rozpoznawczy u Harley Quinn. Oto ta animacja zasługuje na 9,5/10 punktów!


Następna animacja jest tania, kosztuje 450 SC nazwana ''Ready To Battle'' w kategorii ''Pozy''. Czyli animacja przedstawia nam MS, która jest gotowa do ''bitwy''. Nie podoba mi się trochę, ponieważ ta jej noga nie jest dobrze dopracowana. Oceniam 5,1/10


Animacja kosztująca 9 diamentów z nazwą ''Just Walking Around'' w kategorii ''Zabawa & Czad''. W animacji chodzi o to że MS idzie oraz macha kijkiem do baseball'a. Podoba mi się, w przyszłości chętnie kupię. Oceniam 9,3/10


Później zauważymy animację nazwaną ''On Fire'' w kategorii ''Zabawa & Czad'' za 375 SC. Jest ona tańsza nisz poprzednia. MS przedstawia na swojej dłoni płomyk, ciekawa animacja. Oceniam ją 6,8/10


Ostatnia animacja, którą prezentuję, czyli ''Out of the Darkness'' za 1000 SC (!?) w kategorii ''Dzikie & Zwariowane''. No, nie powiem że animacja droga, chociaż przyznam że ładna. Troszkę moderatorzy zaszaleli i wstawili tą cenę, uważam to za przesadę. Oceniam animację 6,2/10

Zobaczmy jakie tła do nas doszły!


Tło ładne, tylko szkoda że za 775 SC, trochę drogie jak na takie tło, ale uznajmy że może być. Kiedyś kupię, bo przydatne do filmów np. Horror. Oceniam 7,4/10

Nowe obiekty:


Nie są drogie oraz są ciekawe. Na pierwszym miejscu jest to (nie wiem jak to nazwać?) z napisami ''Haha'' koloru żółtego. Później jest taki czarny dym, który mi się podoba. Następnie jest to dymek z wykrzyknikiem oraz znakiem zapytania. Żółty płomyk również mi przyszedł do gustu. Dymek z napisem ''BOOM!'' zasługuje na dobrą ocenę. Kij baseball'owy podoba mi się, tylko szkoda że taki drogi, ale cóż zrobić. Wielkie oko znów jest drogie, nie podoba mi się. Napis ''SMOOSH!'' jest fajny, jednak nie należy do najlepszych. I teraz przedostatni przedmiot to takie znaczki od kart (?) w kolorach czerwonych oraz białych. Ostatnia rzecz jest chyba z innego tematu, jednak jest przydatna do filmów np. Pościg za złodziejem czy coś w tym guście. Wszystkie rzeczy oceniam 5,8/10

Jak wygląda Chat z tego tematu?


Ładnie ładnie, jednakże nie podoba mi się że MS chodzi na deszczu, a nie w deszczu. Oceniam 7/10

To koniec posta. Niestety jest on strasznie krótki! Mam zamiar napisać jeszcze jeden, ale nie wiem czy dzisiaj. Zobaczy się. :)
Żegnam!


/Asia

1 komentarz: