Strony

piątek, 30 września 2016

Sweet Dolls - ocena

Tu jak zawsze Asia. Wczoraj przybył do nas nowy temat. No tak... Od razu chciałabym przeprosić że wczoraj nie było tego posta na ten temat, ale nagrywałam film z klasą, a później musiałam go obrobić. Dobra, wracajmy do głównej części posta, czyli nowy konkurs na MovieStarPlanet!

Jak się to prezentuje? 

Pierwsze słowo, które wypowiedziałam gdy to zobaczyłam? JA WALE KOCHAM TO. Uwielbiam takie tematy. Słodkie, ale zarazem trochę straszne. Konkurs nosi nazwę ''Sweet Dolls'', czyli ''Słodkie Lalki''. 

 Jakie doszły ubrania u dziewczyn? 




Niestety, ale trzy ostatnie rzeczy nie są z tego konkursu, ale nie o tym mowa. Wszystko jest zrobione bardzo ładnie oraz słodko. Kucyki na stronie trzeciej są śliczne w kolorze blondu lub ciemnego blondu. Torba z królikiem też mi się podoba. Najbardziej mi się nie podobają krótkie włosy na stronie drugiej, lecz nie są takie złe. 

 Proponowane komplety dla dziewczyn! 

Bez członkostwa VIP:

Wszystko wygląda nawet dobrze. Kolor włosów był dla mnie najtrudniejszy do wyboru, ponieważ chciałam, aby był ciemny, ale nie za ciemny. (?) Ubranie jest białe oraz różowe. Wianek, który ma MS nie jest z tego konkursu. Niestety, ale nie znalazłam z tego tematu czegoś na głowę. Cały koszt kompletu wynosi 2925 SC.

Z członkostwem VIP:

Pokochałam ten komplet. Jest szansa, że go kupię. Nie wiem czy tylko mi, ale przypomina mi ten konkurs piosenkę ''Dollhouse'', ale chyba był już taki konkurs. Cały komplet jedynie koloru czarnego i jasnego różowego. Nie miałam dużego problemu. Cały koszt kompletu wynosi 15 Diamond & 1501 SC.

 Jakie doszły ubrania u chłopaków? 



Moderatorzy dali u chłopaków trzy strony, ale znów jak u dziewczyn są trzy rzeczy nie z tego konkursu. Ubrania pasują do tematu. Mi się osobiście bardzo podobają. Kilka ubrań jest jak i dla chłopaków oraz jak i dla dziewczyn. 

 Proponowane komplety dla chłopców! 

Bez członkostwa VIP:

Królik w tym komplecie mnie przeraża... Te czerwone oczy... Jego kolor futra... On jest nawiedzony! Z kompletem przesadziłam. Miało być słodkie i straszne, a wyszło straszne i nawiedzone. Myślę, że zamiast tego szarego weźmy pastelowy kolor. Zobaczmy metamorfozę!


Wygląda bardziej słodko, ale jednak ten królik jest jaki jest, czyli nawiedzony. Cały kosz kompletu to 2875 SC.

Z członkostwem VIP:

Wiem, że kolor różowy nie jest przeznaczony dla chłopców, ale ten temat ma się opierać na takich słodkich kolorach. Wiecie czy nie wiecie, ale uwielbiam rudych i piegowatych, więc dałam mu rude włosy. Bardzo ładnie wyglądają. Cały koszt kompletu to 4 Diamonds & 2100 SC.

 Jakie animacje zostały dodane? 

Animacje zajęły całą stronę. Wszystkie są bardzo ładne oraz starannie zrobione. Kupiłam już te trzy, które widzicie na zdjęciu. Ceny zasługują na swoje. Nie wiem czy jeszcze mogłabym w tej dziedzinie coś opisać... Jednak nie. 

 Jakie tło zostało dodane? 
Śliczne! Kupiłam od razy gdy zobaczyłam. Niestety kosztuje 500 SC, ale co tam. Ważne że ładne.
To już tyle, niestety. Dosyć krótki, wiem. Muszę poćwiczyć dłuższe pisanie, aby było co czytać. Cześć i czołem!


/Asia

1 komentarz:

  1. Fajny Blog!
    Będę czytać
    _________________
    Zapraszam - hedwielle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń