Strony

sobota, 24 września 2016

Ugly to Beauty Challenge + zablokowali mnie na Momio?


Tu Asia. Dziś postanowiłam zrobić challenge o nazwie ''Ugly to Beauty'' oraz mam złą informację, ale to nie ważne, napiszę o tym później w poście. Dobra, w challeng'u chodzi o to, aby zrobić z na maksa brzydkiej MovieStar, jak najładniejszą. Zaczynam!

Więc, stworzyłam jakąś MS i ubrałam ją najbrzydziej jak się da. Jak ona wygląda?


Wygląda jak chłopak, ale nie o tym mówimy. Odcień skóry mi się podoba, uwielbiam ludzi z ciemną karnacją. Kolory wybrałam... Nazwijmy je ''Podstawowe''. Nic mi się w niej nie podoba, oprócz odcieniu skóry. Jej nazwa na MSP to xAzjan

Twarz:


Jak widać, zmieniłam ją na jeszcze brzydszą. Wiem, biedna MovieStar. Czas na przemianę, kliniko, wysuwaj pomadkę! (Kojarzycie ten tekst?)


Meh, nie wygląda ładnie jak na razie, no nic. Wahałam się nawet co do koloru, bordowy czy jeszcze ciemniejszy bordowy? Jednak wybrałam bordowy, ponieważ ciemny wyglądał jeszcze gorzej. Jedziemy dalej, teraz z oczkami.


Nadal wygląda brzydko, może jak zmienimy fryzurę to coś poradzi. Kupuję i czas na stworzenie kompletu.


Nie wygląda źle. Szkoda, że komplet drogi, choć starałam się, aby był tani. Dodam do listy jednak wiem że nikt nie kupi, ale kto zabroni?

To tyle z tego challeng'u. Bardzo krótki... Starałam pisać długo oraz ciekawie, ale się to nie udało. Jednak mam jeszcze jeden temat. Zostałam zablokowana na Momio w 2 dzień gry. Zapomniałam, że mam następne konto, ponieważ na tamto konto ktoś mi się wkradł. Moje nowe konto to Siazur. Oto historia jak zostałam zablokowana:

O 5 nad ranem weszłam na Momio, bo było już otwarte. Po jakimś czasie gadałam z pewnym, miłym ośmiolatkiem. Wbiłam przez niego 4 levele wyżej, poniewaz dawał mi momo. (jakie miłe..) Aż nagle jakaś dziewczyna pisze o sobie, ja też się przedstawiam. Po jakimś czasie pisze do mnie ''I love''. Jednak nie wiedziałam co dalej, I love (co?)? Później napisała mi ''KOCHAM CIE!'', wtedy się wkurzyłam na nią. Napisałam jej ''Eee?'', a po tym mi pisze ''Sry jestem lezbą''. Niestety, nie mogłam się powstrzymać i napisałam do niej ''Cholera ta gra jest pieprzona. Odinstalowuję to gówno, cze.''. No, wybuchły tu przekleństwa lub brzydkie słowa i mnie pewnie zgłosiła. Gdy weszłam wieczorem pisze mi ''Zostałeś wysłany do kąta! Możesz zalogować się ponownie za 2 dni 51 minut.''. Eh, no co zrobić? Na dole napiszę, jak ta rozmowa wyglądała szczególniej. (nie pamiętam dokładnie)

A - Ja
L - Ona

L - Cześć, właśnie wstałam z łóżka ponieważ kot mnie obudził i nie miałam co robić, więc wlazłam na Momio.... :D Mogę z tb popisać? :3

A - Jak chcesz, możesz.

L - Nazywam się Ola i mam 14 lat c;

A - Ja się nazywam Asia i mam 13 lat. (tutaj skłamałam, hehe)

L - Ooo Asia fajne imię :)

A - Dzięki.

Później nic nie pisałyśmy, do póki ona nie wysłała mi tej wiadomości...

L - I LOVE <3

A - I love (co?)?

L - KOCHAM CIE!!! :****

A - Eee? O.o

Po chwili...

L - Sry jestem lezbą ;)

A - Cholera ta gra jest pieprzona. Odinstalowuję to gówno, cze.

I tu był koniec. Trochę rzeczywiście byłam głupia, ale cóż. Gdy wejdę na Momio zobaczę rozmowę i ją prześlę na bloga. Ja już się żegnam, post niestety nie jest długi. Postaram się robić jeszcze dłuższe!


*Mój banner na YT*

/Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz