Strony

sobota, 3 września 2016

Księżniczkowy Cosplay #1

Tutaj Asia, zrobiłam nową serie na blogu. Jak widać po tytule nosi nazwę ''Księżniczkowy Cosplay''. W tej serii będzie chodziło o to, aby MovieStar ubrać jako księżniczkę z Disneya. Oczywiście seria się skończy gdy zrobię wszystkie księżniczki! (czyli zajmie nam to duuuużo czasu) 
Zaczynamy od...

Roszpunki!

Nie mogłam znaleźć lepszego zdjęcia. Ale i tak bardzo ładne.
To co? Idę robić roszpunkę i pokażę wam tak zwany ''Efekt Końcowy''.
Gotowe!


Aby było śmiesznie dodałam ten uśmiech. Taa... Z tym uśmiechem wygląda to dziwnie ale co tam? Jak widać dałam jej różową sukienkę z fioletowym akcentem. Oczywiście ''żółte włosy'', ponieważ widzimy u góry że Roszpunka ma tak jakby żółte włosy, a nie blond. Nasza Roszpunka również nie ma butów ani skarpet, bo jak wiemy na zdjęciu ich nie ma. Teraz prześlę zdjęcie co jest dokładnie w koszyku.

Na pierwszym miejscu widać nasz kochany uśmiech. Jest niestety VIP. Kosztuje on zaledwie 350 SC, nie jest źle. Następnie mamy takie różowe ''rękawy''. Też nie drogie, jedynie 300 SC. Później jak możemy zauważyć są znów rękawy, ale można i bez. Dodają jakiegoś tam kolorku.


I teraz mamy sukienkę za 7 diamentów. Na nasze szczęście w każdym pakiecie VIP jest przynajmniej 7 diamentów, nie mamy się czego obawiać. Teraz czas na włosy... Już wcześniej pisałam że są one żółte, a nie blond. Niestety również VIP. Teraz przedstawię strony oraz kategorie na których były ubrania.

Uśmiech:

Rękaw (1):

Rękaw (2):

Sukienka:

Włosy:


Teraz przedstawię kolory do poszczególnych ubrań:

Uśmiech:

Rękawy:

Sukienka:

Różowy:

Fioletowy:

Włosy:

I ostatnia nietypowa kategoria czyli... Animacje! Wstawię zdjęcie z animacjami które będą dodawały ''uroku'' temu przebraniu. (jeszcze nie będę w stroju, ponieważ nie miałam jak kupić)



Animacja ''Flower Girl'' za 600 SC w kategorii ''Pozy''. Niestety potrzebne nam będzie członkostwo VIP.
Bardzo ładna animacja, w przyszłości kupię.







Animacja ''For my friends'' za 800 SC w kategorii ''Zwierzęta & Pupile''. Teraz można się cieszyć, ponieważ nie jest ona VIP. Pasuje animacja do stroju, nawet tak sobie kupię.





No i to tyle. Niestety dopiero teraz zauważyłam że nie zaznaczyłam stron na których były ubrania, ale przecież widać na zdjęciu, wystarczy kliknąć i się powiększy.
To koniec tego posta, stety czy niestety wstawiam logo i się żegnamy.

*Dedyk dla Nicoli! ♥*
/Asia

1 komentarz: